fredag 17 april 2009

Vem behöver sömn?

Jag har kommit fram till att jag har extremt mycket problem med att kunna somna på kvällarna. Jag får nån dålig magkänlsa efter att jag har legat ett tag, ångestkänslor och tillslut får jag panik, tänder lampan och sitter där o glor. Jätte roligt. Jag går ju inte direkt o lägger mig tidigt när det är lov, runt tre, och sen ska jag försöka somna i typ en timme innan jag faktiskt lyckas så jag är sådär lagomt pigg på dagarna. Nu vill jag ju knappt gå o lägga mig längre heller så det kommer väl bli jätte bra när skolan börjar på måndag. Lyckan är total, verkligen.

Åh jusste, skolan börjar på måndag. Jippie!
Positiviteten verkligen strålar från mig! Nu kan saker veeeerkligen inte bli bättre, oooh nej ^^ Nej men jag ska väl försöka hålla mig lite positiv iaf... *-) Jag har suttit ute massa idag o gjort Soduko (stavning? xD) i min fina lilla bok jag fick av pappa ^^ Det var jätte skönt, ända tills det började blåsa -.- Men för att hålla mig på det positivia stället, vi ska äta pizza idag, från American Takeaway :'D Intresseklubben antecknar Men det var ju så länge sen vi gjorde det sist ^^

Och förövrigt har jag blivit nyfiken, extremt nyfiken! o: Tack för den va xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar