söndag 5 april 2009

Vårstädning

Jag har vart otroligt duktig idag ^^ Först blev jag väckt vid elva o gick upp o städade mitt rum väldigt jätte noga. Jag till och med dammsög listerna o dammade elementet så nu är det skinande rent här ^^ Det mindre roliga är att det var typ huuur fint väder som helst ute idag o jag hann inte ut alls i stort sett -.- Enda gången jag var ut var när jag skulle säga nått till pappa och då kände jag att det var varmare ute i solen än inne på mitt rum, så ska det inte vara vid denhär tiden på året -.- Men det tyder ju iaf på att det är vår så jag ska väl inte klaga ^^
För övrigt har jag nyss varit med om ett väldigt speciellt samtal med en väldigt onykter herr Marcus xD Det är ju rätt kul att lyssna på människor då måste jag få säga *-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar