tisdag 28 april 2009

OLW's nötmix

Det är typ så mitt humör känns numera, det är olika hela tiden *-) Typ som att varje gång man tar en ny nöt och den är annorlunda från den föregående så ändras mitt humör förhoppningsvis till det bättre, men oftast till det sämre -.- Jag fattar inte varför & det irriterar mig nått så enormt o: Fast just nu är jag riktigt glad faktiskt ^^ Det vet jag inte heller varför det är men jag klagar inte över glatt humör ^^

Jag lyckades få vara hemma igår, mådde lite illa på morronen & jag ville inte alls till skolan så jag gick o gnällde hos mamma vilket gick bra efter ett litet tag ^^ Jättttttte skönt att få vara hemma en extra dag ju :') Men idag var jag iaf dutkig o pallrade mig till skolan fast jag inte alls ville imorse -.- & självklart var jag där 8 när vi tydligen inte hade nån historia och alltså skulle börja 9.30 -.- Men visst, jag var jätte lycklig över det! o:

Dagen blev iaf bättre, det var roligt o träffa människorna igen & mitt suriga humör byttes ut mot ett braigt ^^ Sen att jag såg ut som skit för att jag inte orkat brytt mig är ju en detalj vi inte behöver nämna ^^ xD

Sen var lilla Marcus o snyltade på våran otrooooligt goda ( -.- ) lunch oxå & det är ju alltid roligt att se folk man typ känner så ^^

Men nuuuu ska jag vara duktig o sova så.. gonatt ^^
o jusste, jag var jätte duktig o gjorde klart samhällskunkapen nyss oxå ^^ *stolt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar