söndag 26 april 2009

40års fest

Eftersom att lilla pappa fyllde 40 i onsdags var det fest för honom igår som jag var trevlig o var på ^^ Det var faktiskt roligt o: Fast att alla var typ 40+, utom grannens son då som är typ.. 20 nånting? *-) Men det var iaf trevligt ^^ Och självklart vann jag över alla på Lips så då blev det ännu bättre ^^ Sen behöver vi inte nämna det faktum att jag fått så mkt alkoläsk av farmor o andra saker så att jag blev lite lätt små snurrig, för det ska man faktiskt inte bli på sin pappas fest ^^ Ingen annan var tillräckligt nykter för att märka nått ändåså så det är lugnt ^^

Den här bilden beskriver kvällen rätt bra, glada och onyktra sångare överallt ^^


Idag vad jag jätte duktig o städade mitt rum o skurade toaletten så nu är det skinande rent ^^ Lite små jobbigt att göra det bara, välmåendet var väl inte på topp med tanke på att jag bara sov 5 timmar ungefär *-) Men visst, jag antar att jag bjuder på det ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar