onsdag 8 april 2009

LOV! ^^

Äntligen har det underbara lilla lovet kommit :'D Den lilla detalj att jag fortfarande måste plugga ihjäl mig behöver man inte nämna, allt är så underbart ändå ^^ Uuuuh vad jag verkligen var helt slut dom sista två veckorna o: Lovet kunde inte kommit vid ett lägligare tillfälle ^^

För övrigt så hatar jag när jag faktiskt tänker ;o Jag saknar ju mina treor :( Allt var ju så jätte bäst i ettan på det viset, dom var där och överallt hela tiden.. Visst, nån kommer o hälsar på ibland men det är inte alls samma sak, stämmningen när dom gick på soltorg var helt underbar, den bästa jag vart med om.. Bleeeesh, av den här annledningen vill jag inte tänka så det passar mig fint när jag inte gör det men självklart ska det komma sånna här äckelpäckel stunder -.-

Aja, nu tänker jag kika på film lr nått ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar