tisdag 7 april 2009

Solsolsooool

Asså seriöst, det är så sjukt mysväder nu så det finns inte ^^ Och självklart sitter jag vid datorn ändå -.- Men jag behövde ju faktiskt musik när jag ska vara duktig o städa ^^ Sen tänker jag iaf sätta mig ute o läsa min mysbok och hoppas på att det inte blåser så mkt :]
Åh, tisdagar är ju underbara, vi slutar tio i tolv :'D Underbaaart ^^ Det mindre underbara är att vi hade Susanne som vikarie på fysiken, våran gamla matte & fysik lärare som inte är bra alls, inte ens lite, alls -.- Jätte bra med tanke på att jag behöver hjälp med lite grejer så jag kan plugga på lovet oxå, verkligen helt super -.-
Men iaf, sex av oss tjejer från klassen var o åt på Coco Thai när vi slutat, väldigt trevligt :] Jag blev typ hur mätt som helst och jag fick kasta i mig det sista så att jag han med bussen o slapp vänta en timme på nästa, men det var bra ändå ^^
Nu ska jag väl vara dukktig o plocka iordning här så det ser fint ut tills pappas jobbarkompis kommer hit ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar