torsdag 16 april 2009

Update?

Jo.. jag kände att det var ett tag sen jag skrev nått så nu ska jag väl försöka klämma ur mig nått vettigt till uppdatering, tror knappast att det kommer gå så bra, men visst. Försöka går ju.. typ *-)

Asså lovet är snart slut! Det är torsdag och vi börjar på måndag igen! Inte snällt, alls, nånstans o: Jag har ju knappt gjort nått jag velat göra o knappt nått jag borde gjort! Uuuuuuh jag orkar inte mer -.- Ge mig sommarlov och vila!

Idag var jag iaf o åt lunch på thaien med mamma ^^ Jätttttte gott o jag trodde nästan att jag skulle spricka av all mat, men det var underbart :'] Tydligen så tyckte en av tjejerna vid bordet brevid att det var otrooooooligt underhållande att glo på hur jag se ut med en osmaklig min och eftersom att min mamma är som hon är blänger hon på tjejen tills hon generat tittar bort och vi går ^^ Sen tänkte jag vara jätte duktig o plugga när jag kom hem, jag lyckades till och med göra det ett tag, typ en timme eller nått, sen råkade jag börja spela The Sims istället *-)

Och nu är jag allmänt seg, på jätte mysko humör och nästan lite grinig på ingenting så godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar