fredag 24 april 2009

Trevligt

Det var en förvånansvärt bra dag i skolan idag *-) Jag blev sjukt mätt på lunchen och vi fiakde på sista lektionen ^^ Utvecklingssamtalet gick bra oxå, som det brukar iof, men ändå ^^ Sen körde pappa hem mig till mamma o när jag kom dit var det ingen där och det är såååå skönt att få vara ifred ibland ^^ Jag tänkte vara duktig o städa ordentligt o så men det hann jag inte med, jag råkade få finbesök av herr Marcus, vilket såklart var mkt roligare *-) ^^

Det är tydligen såhär sött det kan bli när man har en Marcus och en mobil ^^ xP



Imorron äre 40-års fest för lilla pappa och jag är jätte trött nu så jag kommer väl vara helt slut då *-) + att jag har massa att plugga i helgen som jag inte hinner med för att jag ska envisas med att träffa folk men det kan jag leva med ^^ Jag skickade iaf in min fysik rapport igår ju så jag tänker låtsas att jag inte behöver stressa ihjäl mig med fysiken, samhällskunskapen o allt ^^

Nuuuu tänker jag fortsätta kika på Dude, where's my car? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar