torsdag 2 april 2009

Blah -.-

Hej humörsvängnigar! Välkommna tillbax o hoppas ni stannar lääääääääänge :D
Inte.. -.-' Jag hatar det o: Ena sekunden är jag jätte glad o sådär och nästa är jag sur, grinig o känner mig som att jag ska skälla på alla som kommer i min väg -.- Men annars är jag glad o trevlig, verkligen :D..... -.-

Det var iaf en bra dag i början ^^ Skolan var trevlig o allt var bra ^^ Ända tills jag skulle hitta Clara på stan halv fyra. Jag kom dit o satt där en kvart men hon kom aldrig och eftersom att min mobil dött kunde jag inte få tag i henne heller. Då kom jag ju på den briljanta iden att gå till hennes pappa o kolla om hon var där men det var ingen hemma alls så istället gick jag till mormor för att låna hennes telefon men hon var inte heller hemma. Så jag tänkte att Clara kanske kommit hem nu så jag gick dit igen men det var fortfarande ingen hemma så då gick jag av alla människor heeeeeeeeeela vägen hem.
När jag väl var hemma ringde jag Clara o berättade allt o 18 minuter senare satt jag på bussen till kupolen för att träffa henne, Jessica, Charlotta o Julia ^^ Då var jag på bra humör igen o det kändes som att det skulle bli roligt o träffa alla igen. Men så kom jag dit, kände hur trött o hungrig jag var, blev grinig av det o sen gick det inte över -.- Jag blev bara irriterad på allt o alla o kände mig allmänt jobbig men ååååh vad roligt det var -.-

Nu ska jag iaf sluta gnälla o typ.. kanske sova ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar