måndag 20 april 2009

Skola

Jippie, skolan började idag igen -.- Men förutom att det är just skola så var det en helt okej dag, det gick fort och klassen är trevlig så jag överlevde ju lix ^^ Plus att det inte var dom jobbigaste lektionerna heller och vi hade inte ens idrott på idrotten :')

Efter skolan följde jag med lilla Linus till kupolen för han skulle köpa inlines för typ.. tredje gången *-) xD Iaf så hittade jag familjen när jag tänkte gå hem så jag följde ju med dom istället och snälla som dom är köpte dom nya svarta jeans åt mig :'D Uuuuunderbart ^^ Speciellt med tanke på att mina gamla håller på att gå sönder mellan benen *-) Jag är inte så pepp på att ha dom på mig då faktiskt *-)

På Lördag ska lilla pappa ha 40-års fesst så jag lär väl ta mig dit då ^^ Kina & Lars kanske kommer upp ju ^^ Men vad ska jag köpa i present när han fyller år egentligen? o: Jag har seriöst ingen aning.. -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar