tisdag 12 maj 2009

SKOGJSRÖJET? :D

Ooooooh Kattis tyckte det var en jätttttttte bra idé att åka på Skogsröjet :'D Så nu SKA jag dit helt enkelt ^^ Ska bara lyckas övertala mamma o pappa *-) Men det går nog det oxå ^^ Jag får börja med pappa, då har jag ju Kattis oxå, sen får jag prata med mamma o påpeka att papap faktiskt tycker att jag får åka ^^ Ännnnnnu mera lycka :') Men faktiskt så tycker jag att Lollo har tid o så att följa med oxå ^^ Jag menar, Clara ska ju ha med sig Dennis o Gabriel & Gabriel har jag alrdig nått att säga till o Dennis har jag inte träffat förut så faktiskt, tycker jag att lilla fröken Lollo vill med ^^
Det negativa med det hela är att man måste campa o_o JAG KAMPAR INTE! Jag hatar det o: Hela grejen med att bo i ett äckligt litet tält o vara sådär allmänt ofräsh känns inte lockande -.- & man kan inte platta håret heller ju o: Men positiva tankar ^^ HCSS, Baby Jane, Crucified Barbara, Sister Sin osv ^^ Myyyyyyyyyyyyyyys :')


Men nu ska jag vara duktig o räkna matte igen -.- Jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar