söndag 10 maj 2009

Mary Fay

BÄST.
Jag o Clara var o kikade på Mary Fay på Arenan i fredags faktikst ^^

Det var såååååååååååååå bäst ^^ Helt underbart verkligen, det är sånnt här jag lever för ^^ Jonas, basisten, kände igen mig som jag trodde att han skulle & eftersom att jag är en liten mes tänkte jag oxå att det skulle vara jätte läskigt, men det gick bra, jätte bra ^^ Jag tror jag lyckades få honom att skratta när dom spelade oxå *-) Jag stog där längs fram och såg allmänt lycklig ut osså råkar vi få ögonkontakt och typ.. "ler ikapp" osså slutar det med att båda skrattar & han ska fram till micken o sjunga, otroligt lyckat ^^
& hjälp vad Theo, sångaren, är söt o: Det där leendet skulle kunna smälta varenda tjej o: Helt.. jätte mysigt helt enkelt ^^ Osså sjunger han ju helt gudomligt bra fast att han studsar runt som en gummiboll, fusk ;o Fast ändå så bra ^^
Och Jonas var ju faktiskt inte alls läskig :] Jag är ju allmänt mesig o blyg så jag sa väl inget men så kom han fram o sa hej o började prata massor om massa trevliga saker ^^ Åh, det var bara så bäst så det går inte att beskriva egentligen ^^ Men ja.. underbar känsla jag får av sånt här då ^^

Sen hade jag tänkt lägga upp det jag filmade oxå men det var tydligen för stort så jag får väl länka till min myspace lite fint o diskret sådär o tvinga alla att kika för dom var så bra ^^
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=403404858

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar