lördag 23 maj 2009

Parkfesten

Mjaou, lyckades dra med mig Clara o pojkvän Clara till parkfesten idag ^^ Betty Goes A Go-Go med våran gamla konfirmationsledare i spetsen spelade ju ^^ Dom var faktiskt massa bra o jag fick lov att köpa skivan så nu bor den här :]
När vi kommit dit hittar vi en Linis som vi springer runt med, sen hittar Linis o Pinky en Jonathan som visade sig vara massa trevlig och sen hittade alla dom ett stycke Joakim ^^ Det var iaf en massa trevlig kväll som det inte skulle göra nått om man fick uppleva igen ^^
Innan det var jag faktiskt massa duktig o städade lite ^^ Skulle egentligen plugga oxå men eftersom att jag gick upp tjugo över två -.- hann jag inte med det och kommer få göra massor imorron, otrooooligt roligt -.- Lär ställa klockan nu o faktiskt gå upp då oxå så jag inte sover bort hela dagen, sånt är inte roligt ;o Men jag får väl skylla mig själv lite.. :P

Jag börjar nästan vänja mig vid min lugg nu o inte hata det fullt så mkt ^^ Känns som att det faktiskt kan vara rätt bra med tanke på att jag kommer få ha den ett tag :P Men den är ändå inte riktigt som jag vill ha den ju.. faktiskt inte ens i närheten men ändå ^^ Jag ska väl inte klaga så mkt heller eftersom att det var jag själv som klippte den o det var min egen idé.. *-) Men jag är ju så bra på att klaga xP
Nu ska jag iaf kika på film o mysa med min katt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar