onsdag 6 maj 2009

Älskade värld

Gud vad jar HATAR människor ibland -.- Så otroligt jobbiga, korkade & allmänt störda, nån vacker dag kommer jag slå en stekpanna i nåns huvud -.- Ååååååååååååååh irriterande idiot gå o gräv en grop nånstans -.- Sen finns det ju såklart människor jag inte hatar oxå, typ Clara o alla sånna människor ^^ Men random människor som ska vara så jävla mupp o bara gnälla över nått jag inte ens sagt, sånna hatar jag verkligen -.-!

Men iaf, jag kommer stressa sönder imorron kom jag precis fram till *-) ^^ Jag började plugga på religionen idag & vi har prov på fredag och sen så ska jag ha muntlig redovisning i typ en kvart på samhällskunskapen då oxå & den började jag oxå med idag ^^ Det känns bra, verkligen ^^ Men aja, det löser sig säkert, positiva tankar behöver jag väldigt mkt av nu så jag kör på att det löser sig ^^

Ouf.. jag är så trött nu så det finns inte o: Tror faktiskt att jag ska vara duktig & sova nu *-) Kanske *-) Man kan ju inte lyssna på musik när man sover så då blir det hela mkt mindre frestande xP Men ja.. gonatt ^^

Just a little more, come on and satisfy me
Just a little more, come on and terrify me (8)

Escape The Fate - It's Just Me

1 kommentar:

  1. älskar den låten <3
    Vad för människa? Nåt jag redan vet? *-)
    Inte stressa sönder, tänk på fredag iaf : )
    Sömn är onödigt ;P xP

    SvaraRadera