fredag 22 maj 2009

Random

Nu vare sådär länge sen jag skrev igen o: känns det som iaf *-)
Hur som helst har jag ju faktiskt nått att skriva om nu o inte bara massa svammel ^^ Den 18-19 var klassen till sthlm ^^ På vägen dit stannade vi till vid tom tits i typ hundra år -.- Det hade väl vart helt ok om vi inte vart där så länge o: Nu vart det bara jobbigt i slutändan ;o Sen åkte vi iaf till lilla Sthlm, var till vandrarhemmet o lämnade packning och efter det var det shopping för hela slanten ^^ Mina pengar bara rann iväg kändes det som o: Men jag köpte massa fina kläder ju, då får det fatktiskt vara värt det ^^

Dagen efter var vi på rundvandring i gamla stan med loman, till strindberg museet och drunvandring på dramaten med kristina -.- Sen på kvällen var vi o kollade på "De muntra fruarna i Windsor" som faktiskt var riktigt underhållande ^^ Det mindre roliga var bussresan hem -.- Han som körde måste vart helt galen lr nått, han kunde ju inte köra ordentligt för fem öre! o: Typ.. "Hej nu kommer jag dö :'D" Men vi kom ju fram levande så det gick väl bra på så sätt *-) Vi var vid skolan halv två o jag kom i säng halv tre, som tur var hade vi massssssa sovmorron på onsdagen ^^


Nu har vi ju långhelg o går inte i skolan förrens på tisdag :'D Har iof massa plugg o göra nu men ja.. det kommer väl gå lika bra som vanligt, alltså inte alls ^^ -.- Till exempel idag hade jag planerat att plugga men istället var jag o Therese hem till Lollo o kikade på film, det var ju såklart mkt trevligare så jag klagar inte ^^ Men imorron ska jag faktiskt vara duktig & effektiv o städa när jag gått upp o sen plugga massa ^^


Ibland gillar jag inte mina impulsgrejer -.- Inte alls, på en enda fläck -.- Jag kom fram till igår kväll att jag ville klippa luggen & osmart som jag är gör jag det ju oxå -.- Hade en jätte fin bild i huvet om hur jag ville ha det, men så blev det ju verkligen inte -.- Det ser bara allmänt mupp ut och är jätte fult ;o



Jag menar, titta på den bara! o: Mupp o allmänt inte alls bra -.- Men men.. den växer väl ut nån gång den oxå -.-
Nu ska jag sluta skriva innan det tar typ en timme att läsa allt och fortsätta att sitta här, skämmas och må inte så jätte bra ^^

1 kommentar: