tisdag 5 maj 2009

Let's dance to joy division

Nu vet jag inte vad jag ska göra! Jag vill, men jag törs inte, tänk om det blir jättedåligt & allmänt sämst! Det vill jag ju faktiskt inte :/ Men samtidigt sa Lennart precis en väldigt smart sak... Faaaaaaan vad saker ska vara komplicerade -.- Om allt bara kunde vara bra från början så skulle ju tillvaron förbättras massssor ^^ Men visst, man ska väl kämpa för nått oxå *-)

Hur som helst hade vi fysik-prov idag oxå som gick otroooooligt jätte bra! & nej, jag är inte alls ironisk, verkligen inte, alls, på en enda fläck, ens lite! ^^ ........... typ -.- Jag tror att jag lyckades få rätt på nån uppgift iaf ^^ Sen har vi religionsprov på fredag oxå, myyyyyyys -.- Men det är iaf på hinduismen & buddhismen och det är ju bättre än typ kristendom o sånt äckel ^^

& faktiskt så kommer lyckan vara så enorm på fredag så den överglänser provet :'D Mary Fay! ^^ & ja, jag tjatar om dom massor men dom är ju såååååååå bra ^^ Tydligen så har jag gått o blivit allmänt glad oxå av nån anledning *-) Jag klagar inte men jag vet ju inte varför *-) Skulle kunna vara för att jag lyssnar på typ "glad-musik" som en viss fröken Lollo fått mig att börja knarka sönder xD http://www.youtube.com/watch?v=DCf84ov2MZ4 LYSSNA ^^

& nu ska jag tydligen säga nått oxå o: åååh gud jag kommer dö o_o men.. det blir säkert bra ^^ tillslut ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar