lördag 16 maj 2009

Fredag

Dagen började väl inte sådär jätte bäst.. Kursprov i Matte C lix, inget man önskar sig direkt -.- Men efter det slutade vi iaf så det var ju trevligt ^^ Jag, Fluff o Lollo åkte då till kupolen ett tag o jag lyckades köpa ett tublinne (?) och ett par typ tights som var zebra-randiga, jätte fint faktiskt ^^ Sen åkte vi tillbax till skolan, eller ja, lollo släppte av oss där :P Så lyckades jag lura med Elin o Linis till stan oxå så jag slapp köpa min Ben & Jerrys själv ^^
Vid åtta var jag hos Fluff o väntade på Lollo o Therese så vi kunde ha våran B&J's kväll som blev riktigt trevlig ju ^^ Vi tjockade i oss våra glassar o spelade TP, som jag förövrigt ägde ut dom på, typ iaf *-) ^^ Myskväll helt enkelt ^^
Sen bire ju dammyran imorron med massa trevligt folk oxå ^^ & faktiskt tycker jag att du kan ta o pallra dig dit Marcus *lipa* ^^

åååh jag pratade med Clara massa länge idag oxå ^^ Har inte träffat henne på typ två veckor o knappt pratat med henne då heller o: Men imorron kommer hon hit :D Massa braaaaa ^^ Två veckor är alldeles för lång tid i min värld, jätte mkt för lång tid när det gäller Clara, hon är ju bäst <3 Men ah, nu ska jag sluta skriva o typ.. sitta här ^^

Jag saknar Felix, såhääär jätte mkt.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar