lördag 2 maj 2009

En inbakningsprocess hit tack!

Asså.. ja.. nej.. jag vet inte?
Att sånna saker kan bli så otroligt irriterande och jobbiga! o: Jag fattar inte -.- Lix.. hur kan det vara så svårt? Bara att bestämma sig egentligen, borde det vara iaf.. men, det äre ju inte o det är såååååå irrierande -.- Varför kan man inte bara baka ihop det så allt blir bra? ^^ Det skulle ju vara så otrooligt händigt o allmänt jätte bäst ^^ Men nejdå, val och irritation -.- Men jag ska inte gnälla allt för mkt ^^

Det var iaf trevligt på valborg, fast att alla skrattade åt att vi var i Dala-Floda ^^ Trevliga människor & bra väder ^^ Det var faktiskt inte så läskigt att sova hos Ronny sen heller fast att jag höll på att dö vid tanken före, men han var ju snäll så det gick bra ^^ Lite trist att Jeremy mådde så otroligt jätte bra, hej ironi, när vi var påväg "hem" sen xP Men ja.. det var en bra dag/kväll ändå ^^ Förutom att jag knappt sov nått på kvällen för deras jävla telefon ringde precis när jag var till o somna & efter det låg jag vaken hur länge som helst och sen dagen efter vaknade jag o Lennart vid sex o det var ju sådär lagomt mysigt xD Jag skyller allt på det otroligt gula rummet ^^

Igår var jag iaf med Clara fast att jag var hur trött som helst och egentligen bara ville sova, men det är ju så roligt att träffa henne ^^ & när vi inte träffats på ett tag pratar vi konstant om allt som hänt så det var ju lätt värt att vara helt knäckt idag oxå ^^ Jag lyckades ju göra engelskan iaf så jag är nöjd ändå ^^
Men nu blev det typ långt o jävligt så det får ta slut här ^^


& visst gillar jag människor, eller inte ^^ -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar