onsdag 18 mars 2009

Umgänge!

Wihoo, jag slapp plugga idag! :D
Så sjuuuuukt skönt att få slippa det ibland ju, att bara få göra det man vill istället^^

Jag tänkte från början att jag bara skulle ta bussen hem o typ.. dega, så eftersom att min buss går 1 gång i timmen till den här gropen åkte jag med den runt för att slippa sitta i skolan.

När bussen nästan är vid skolan igen kommer jag på den briljanta idén att träffa Clara som bor på gångavstånd från min skola. Alltså var min bussresa på typ 20min helt onödig när jag istället kunde fått lite motion för en gångs skull. -.-

Men det var iaf kul att träffa lilla fröken Clara ^^
Hon gav mig maaaaaaaaaaaaaaaaat och en semla! ^^ som jag ska betala tillbax, på nått sätt, nån gång i framtiden^^

1 kommentar:

  1. du behöver inte betala^^ och mycket bättre att träffa mig än att dega^^ ;)

    SvaraRadera