torsdag 19 mars 2009

Vårkänslor <3

Solen skiner och gräset börjar leta sig fram, helt underbart! ^^
Förutom den lilla detaljen att jag håller på att bli sjuk, riktigt sjuk oxå känns det som -.- Jag kan ju inte bli sjuk nu! Jag vill inte bli sjuk nu! Fröken Lovisa ska ju firas på lördag, flickan blir 18 :], och jag har prov på måndag, ingen tid för sjukdom! o:

Jag var helt slut i skolan, jag har ingen ork till det längre, men idag ska jag faktiskt vara jätte duktig o plugga massa ^^ Jag vill inte få så dåliga betyg jag fått på proven den senaste tiden mer så nu jävlar blir det till att ligga i! Söndagen kommer bestå av idrottsboken, världens bästa musik och en ben&jerry's så kanske jag lyckas med något ^^

Hur som helst kan det få bli torrt och varmt ute nu så att man kan sitta i solen o plugga istället för inne i nån tråkig vrå ;o
Nu väntar min idrottsbok på mig så tack o hej^^



Runin' in circles, runnin' in circles, trying to breath
Mary Fay - Breath

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar