tisdag 24 mars 2009

Lycka! ^^

Felix har kommit upp till Borlänge ett tag igen! :'D
Han är då en av människorna som övertalade mig att börja på soltorg istället för haga när dom gick i trean för att sen lämna mig o sticka till gbg o:
Nu är han iaf här igen o jag blir lika glad varje gång ^^ Det påminner lite mer om hur bra soltorg var i ettan när han o alla andra underbara treor fortfarande fanns där & den känslan är en bristvara numera ;(
Men som sagt, han är här nu iaf ^^ & för att få grädden på moset var Razmus där samtidigt och jag har kommit fram till att Pat inte alls var sur på mig utan han trodde att jag var sur på honom xP
Så på så vis har det vart en väldigt bra dag idag faktiskt ^^

På den negativa sidan är jag fortfarande sjuk o jag börjar tröttna nu -.-
Att vara sjuk i fem dagar o knappt kunna äta under dom dagarna för att man blir att må illa av det är ingen bra sak -.- Men det får ta o gå över tills på torsdag, jag kan ju inte springa runt o må dåligt på en Soltorgsfest lix o:

Nu ska jag.. nörda tv-spel eller nått ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar