tisdag 31 mars 2009

Duktiga!

Idag har varit en väldigt effektiv dag faktiskt ^^ Typ iaf *-) ^^
Först hade jag mitt idrottsprov som jag tror gick rätt bra faktiskt :) Sen åkte jag och Therese till Gustavs o träffade Martinus Kosmologi människan, han var jätte trevlig o pratade på massa så vi knappt behövde fråga nått alls ^^
Det som däremot var mindre trevligt är att jag halkade på den jävla isen imorse! o: Nu är mitt knä sårigt o gör ont o mina jätte snygga strumpbyxor är trasiga ;/ Ge mig sommar o torr mark nuva ;o
Men det blev iaf ett fint slut på dagen ^^ När jag kom hem låg mitt Mary Fay paket på mitt skrivbord o väntade :'D <3 Det innehåller deras demo, 2 musikvideosar och två bilder som ska upp på min vägg så snart som möjligt! ^^ Det är såntähr jag blir lycklig av ^^
+++++++++++ att HCSS släpper sin nya singel Beg For It den 15e så då tänker jag springa o köpa den :DD <333>
Men.. nu väntar min engelska bok som faktiskt verkar bra så ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar