fredag 27 mars 2009

Fest?



Soltorgsfesst igår då ^^ Tema bad taste xD
Förfesten var riktigt mys och allt var allmänt jätte bra ^^
ända tills det nästan var slut och jag helt plötsligt bryter ihop, hej smink ända ner till tårna! Usch vad jag inte fixar det här... jag orkar inte helt enkelt.. och det är så otroligt mesigt så det finns inte men det orkar jag inte bry mig i.

Buäh, Felix åkte hem idag! Jag vill inte ju! :( Jag blir inte såhär, jag bara.. gör inte sådär! & ja jag tänker bara gnälla så learn to live with it.
Asså.. Att jag blir lessen när Lennart flyttade till Sveg kan jag tycka är logiskt, det är ju min Lennart och hon kom ju hem igen sen. Men att jag ska bli helt knäckt över det där är bara jätte mesigt.
WHINEWHINE
Det är iaf helg nu, & massa plugg såklart -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar