söndag 3 april 2011

Teknikens under

Jaha. Här sitter jag & har tänkt spendera större delen av kvällen/natten med att kolla på Supernatural när det helt plötsligt börjar ta galet lång tid för ett avsnitt att ladda! Nu har jag väntat i ca 30 min och än så länge kan jag se sju minuter av ett 40min långt avsnitt. Det känns inte helt okej.

Egentligen borde jag kanske passa på att smita ifrån datorerna (ja, jag sitter och nördar mig med en stationär och en laptop på samma gång, jag skyller allt på... Något passande!) och sova istället, jag har ju faktiskt skola imorgon. Efter nästan en veckas helg... Det långa uppehållet gör att det känns mer eller mindre ovant att dra sig iväg in till grannstaden imorgon för att vara i skolan hela eftermiddagen. Men, det kan nog bli underhållande ändå!

Nu tänker jag sätta mig och kolla på mina 7 minuter av Supernatural och hålla tummarna för att det hinner ladda klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar