fredag 1 april 2011

Rubrik, vad är det?

Grattis till mig! X-antal veckor senare har jag nu lyckats fixa så att jag får klippa mig nästa fredag. Det känns som att det har behövts ett tag nu med tanke på alla blekningar jag slängt i håret den senaste tiden.. Jag har dock ingen som helst aning om vad jag ska göra med kalufsen, skulle ju vara roligt med något... Annat. Men det blir nog bra, henne jag klipper mig hos vet vad hon sysslar med!

Imorgon ska jag faktiskt dra mig till körskolan igen. Jag börjar se ljuset i slutet av tunneln! Ganska läskigt faktiskt... Jag har nog inte riktigt tagit in att jag börjar bli vuxen, det i sig är ju också en läskig tanke. Att behöva växa upp och bli mogen & socialt korrekt känns inte så jätte frestande. Jag trivs fint med att vara som jag är nu! På tal om att vara vuxen, lilla pappa fyller 42 nu i månaden så jag lär hitta någon bra present till honom också. Mina pengar kommer nog sina en hel del den här månaden, körlektion, klippning, sthlms besök och pappas present. Kan bli spännande att se hur det här löser sig...

Nu tänker jag spendera resten av natten på tv-serier och min bok, tack och adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar