söndag 10 april 2011

Supernatural

Oj vad den där serien är bra! Jag syftar alltså på rubriken.
Har en tendens att fastna och kolla på x-antal avsnitt när tanken från början var att se ca 2-3 stycken och inte en halv säsong... Alltså borde alla som inte sett den ta sig en titt, ett väldigt bra sätt att spendera 40min av sin dag!
Sen kan jag ju flika in lite diskret att man blir otroligt bortskämd av mängden snygga karlar.

Jared Padalecki som Sam Winchester

Jensen Ackles som Dean Winchester

Misha Collins som Castiel

Den som inte kan hålla med om att ens En utav dom är bra för ögonen blir jag faktiskt lite rädd för..
Men, nu ska jag fortsätta ta mig igenom säsong 5, tack och adjö!

2 kommentarer:

  1. Åh, slurp. Jensen Ackles <3
    Har du sett Ten inch hero? Där är han också HET och asrolig.

    SvaraRadera
  2. Åhå, kanske måste studera saken då!

    SvaraRadera