söndag 13 december 2009

Snart så!

En vecka kvar och sen är det äntligen lov igen! Det är väldigt välkommet just nu känner jag, allt vi gör i skolan är lite mer än vad jag faktiskt orkar med. Men som sagt, det är snart lov & på torsdag är det årets sista soltorgsfest, kanske årets bästa oxå om jag får som jag vill? Jag kan ju få hoppas iaf.. ^^
När jag ändå är inne på bra saker så var jag och tatuerade mig i måndags också vilket resulterade i att jag numera har världens snyggaste brud på armen ;D Jag är bara liiiiiiiiiiite nöjd och mallig ^^
Och igår var jag på bondgårdskväll hos fröken Fluff, vi var otroligt nyttiga och åt hennes wok med massssssa grönsaker o sen åt vi grönsaksstavar med dipp, ben & jerrys glassen räknas faktiskt inte, den tog ju inte slut ^^ Vi kollade på Tingeling och Ice Age 3 oxå, jag blev lite kär i Ice Age tror jag :')

För övrigt var min fredag otroligt bra måste jag få påpeka oxå ^^
Men nu ska jag gå och ta hand om min babe, tack o gonatt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar