torsdag 3 december 2009

Glädjetårar, lyckorus och nervösa förväntningar

Jag och fröken Clara var o såg Paramore i Sthlm i måndags och jag kan inte säga annat än att det var underbart, helt jävla underbart! Dom hade fyra förband som alla var bra, meeeen personligen tyckte jag att Paper Route var bäst av dom, jag råkade köpa deras skiva efteråt oxå ^^ Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag faktiskt sett Paramore stå där fram på scen och vara sådär bra jag inte trode var möjligt, det är knappt så att jag förstog det då. Hayley är verkligen sjukt snygg och sjunger underbart bra ^^ Hela dom var underbara, helt otroligt ^^

Om fyra dagar är det den andra underbara måndagen den här veckan, jag ska tatuera mig :D Jag är helt fnurrig, ja det är ett ord, spänd och nervös, det kommer bli så.. jag kan itne sätta ord på det, men det är något bra i alla fall, jag tror den kommer bli riktigt snygg och passa alldeles utmärkt där på min lilla överarm :) Dessvärre kommer jag inte ha några pengar kvar på mitt konto efter den där tatueringen, men jag ska söka jobb, jag måste bara ta mig tid till att skriva om mitt cv. *-)

För övrigt så färgade jag håret igår och jag måste få säga att det är ruggigt snyggt nu alltså ^^ Jag blev väldigtväldigtväldigt nöjd faktiskt, det händer inte så ofta *-) Denna otrooooligt stora händelse måste firas med ett besök till Arenan i Falun på fredag ^^

Tack & Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar