onsdag 23 december 2009

LOV!

Kan man bli lyckligare? :'D Så underbart att äntligen få jullov, det har vart efterlängtat! Jag måste få säga att det fick en fin början oxå, julklappshandling med Clara i söndags som slutade i att hon sov hos mig och från måndag till tisdag hade jag nördbesök, så jag kan inte klaga direkt ^^ Och imorron/idag *-) blir det att fira jul med pappa och familjen o sen på torsdag är det jul påriktigt, masssssa mys ^^ Förutom att jag halft kommer svälta eftersom att julmat kan vara bland det äckligaste som finns -.- Men jag skulle få sås till potatisen så det blir nog bra tillslut ^^
Jag känner mig förvånansvärt glad och positiv :o Jag vet inte riktigt vart det kom ifrån, eller jo, det gör jag väl kanske *-) ^^ Den jävel som sabbar mitt humör den här gången tänker jag slå, hårt, Väldigt hårt.
Men nu tror jag att jag ska vara duktig o sova faktiskt, inte fått så mkt sömn dom senaste nätterna så gonatt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar