torsdag 25 juni 2009

p&l

Jaha, så var det igång då ^^ Tror nog att det kan bli bra faktiskt *-) Jag ska gå med Clara, vi har massa band att se och den här gången känner vi fler folk än varandra o: ^^ Förutom att jag inte riktigt vet vem jag ska se Bring Me The Horizon med ;( Meeen, det löser sig säkert *-) Sen är det ju självklart massa saker som är samtidigt på varsin sida av området så man kommer få springa som en hel galning -.- Sen att dom har en scen med jävla 18års gräns suger fan o: Död åt 18års gränser -.- Speciellt när det är ett band man verkligen jätte vill se ;o Typ idag spelade VC-PS på S2 men självklart är det såndär jävla äcklig 18års gräns -.- Förlåt att jag fyller år i oktober lix o: Fast jag ska inte vara bitter, jag får ju se massa andra bra band ^^ Nu ska jag fortsätta kika på Hex o kanske, kaaanske gå o lägga mig relativt tidigt iaf ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar