söndag 21 juni 2009

Jahaja *-)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så egentligen har jag ju inget här att göra just för tillfället *-) Men jag kan väl lyckas hitta nått att babbla på om :P Till exempel så har jag ju världens bästa mamma ^^ Vi var på kupolen för nåra dagar sen o skulle byta en bok åt henne och det hela slutar med att hon köper Twilight åt mig oxå ^^ Så när vi kommit hem satt jag mig o läste och helt plötsligt var boken slut :o När jag berättat för mamma fick hon för sig att då måste hon ju köpa New Moon åt mig oxå ^^ Sen fick jag the sims 3 oxå om jag lovade att klippa gräset två ggr o det är ju ett väldigt bra pris för fattiga lilla mig ^^

Ååååh nu äre snart P&L ^^ Men självklart måste jag vara duktig o seriös eftersom att jag ska skriva om det i mitt projektarbete -.- Jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med det xD Sen måste jag lyckas vara omesig & hitta nått band att intervjua oxå o_o Eftersom att jag är världens blygaste och mesigaste människa känns det som att det kommer gå lagomt bra xD Jag har nåra jag skulle kunna fråga.. men jag törs ju inte xD Meeeen, det löser sig säkert *-)

Och faktiskt så fyller jag 18 om lite mindre än 4 månader o: Jag vill inte bli stor o duktig xD Men det positiva är väl att jag får pierca o tatuera mig hur mkt jag vill ^^ Men nu ska jag typ.. sluta svamla om ingenting o försöka göra nått vettigt *-) ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar