tisdag 30 juni 2009

30:e Juni

P&L var faktiskt trevligt ^^ Kunde vart bättre, men så är det ju med allt *-) Bring Me The Horizon, Backyard Babies, Pain, Cult of Luna, April Divine och Adam Heldring var bland det bästa ^^ Även fast jag gick själv på bmth, och ja jag är lite stolt :o Gick iaf med trevligt folk på allt annat ^^ förutom det faktumet att dom drog iväg mig från Cult of Luna när jag var mitt i att dö lite av salighet ;o

Och jag älskar sommarvädret :'D Nog för att det blir varmt som i en bastu överallt, men det är sol och det regnar inte :'D Man kan faktiskt vistas ute nu! ^^ & på tal om det så har jag sjukligt tråkigt och jag kommer äta upp nån snart i brist på annat att göra -.- Pusssssssssssssss på tristess -.-

Förövrigt så ska jag o mamma till gbg nu i sommar, hej lycka :'D

1 kommentar:

  1. Det var ju därför vi drog dig därifrån, så du inte skulle dö <3 (säger vi^^)

    Men...! Jag ville ju åka med dig :'(

    SvaraRadera