onsdag 5 oktober 2011

Stockholm

Den här veckan tänker jag köra på lånhelg! Imorgon eftermiddag pyser jag iväg till Sthlm och myser över helgen, it will be awesome. Dock måste jag åka hem igen på söndag vilket är mindre awesome... Menmen, det blir en blixtvisit den 2:a November också, Hardcore Superstar <3

För att byta ämne lite så fyller jag 20 om 12 dagar, det är inte ens två veckor! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Det känns som att allt går för fort, jag fyllde ju nyss tretton! ...Eller? Inte verkar det bli något firande med vänner heller då inga datum passar, men det blir säkert bra tillslut!
Jag blir för övrigt att känna mig ännu äldre då jag flyttar hemifrån i December. Otroligt läskigt det där faktiskt! Jag kan ju inte lämna alla bara sådär, jag fyllde ju nyss tretton! Jaja, det blir nog också bra tillslut. Jag slipper ju kånka på mina 2 väskor på 10kg/styck varje Tisdag.

Men nu - HOSTMEDICIN!

1 kommentar: