söndag 9 augusti 2009

Update

Hm.. jag har nog blivit rätt dålig på det här *-) Tänkte iaf att jag skulle försöka få ihop nått vettigt nu så.. ^^ Tydligen har jag börjat läsa massa böcker hela tiden och ritar gör jag jämt oxå, jätte länge sen jag höll på så ju o: Men.. det är ju rätt trevligt, speciellt läsandet då man slipper sitt eget liv ett tag ^^

Ett stycke Lollo, Gabriel och Joakim ^^









Hade iaf filmkväll med människor igår ^^ Bajsdavid kom däremot inte så.. bajs på honom ^^ Men det var massa trevligt ändå, fast att jag egentligen inte gillar människor, jag antar att gårdagen var ett trevligt litet undantag ^^ Herr Joakim hade för övrigt med sig nån lagomt mysko film och det var tydligen en otroligt stor skandal att jag inte sett nått svenskt humorgrejjs *-) Men... det är ju svenskt, jag gillar inte svenska saker o: Sen tänker jag bomba inlägget med bilder helt hur som helst så att det säkert bara ser jobbigt ut ^^


En Therese, Clara och Dennis ^^











Och för att helt byta ämne så vet jag nått som inte ni vet ^^ Eller ja, Clara vet... *-) Men... hon är typ jag så det gills inte ^^ Hur som helst, måndag blir nog bra ^^

Sen kan jag ju passa på att gnälla lite när jag ändå håller på ^^ Skolan börjar snart och jag har bara liiiiiiiite jätte mkt ångest -.- Typ, hejdå mitt nästan sociala liv och hej plugg,plugg och ännu mera plugg! Uuuuh.. jag kommer dö :( Men nu ska jag sluta med det här o kika på musikvideosar på youtube istället så tack och gonatt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar